Friday, April 26, 2013

Someone is missing


Someone Is Missing

Someone is missing from our dinner table,
from our bedroom and our home.
Someone is missing from holiday celebrations,
family vacations and everywhere in between.
Someone is missing from our lives,
Our littlest one is gone.
She will not have birthday parties, graduations, or celebrations.
We will miss her throughout eternity
and our family will never be complete.
Someone is missing, yet we go on.
Our lives are touched by her.
Changed forever by her brief existence.
Her memory we keep alive.
She lives only in our hearts and minds,
We were blessed by her short life.
Our love for her forever strong.
Even though...someone will always be...MISSING.
- D. Lutz




Ég er algjör sucker fyrir svona ljóðum og fallegum quote-um sem ég tengi við og hika ekki við að deila þeim hingað inn. Ég breytti þessu reyndar smá og setti "she" í staðin fyrir "he" til þess að það passaði betur við mína fjölskyldu. 

Skólinn er alveg að verða búinn, er búin að klára verkefni og próf í 3 símatsáföngum svo það eru "bara" tvö próf eftir þangað til "sumarfríið" byrjar. Eins og venjulega verð ég að vinna í allt sumar en ég verð líka að vinna um helgar vegna þess að ég er í vaktavinnu. Vonandi verður gott veður á fríhelgunum mínum þannig að við getum notað tjaldvagninn aðeins meira heldur en síðasta sumar. 

- Sóley

No comments:

Post a Comment